Päivitystauko on taas venähtänyt pitkänlaiseksi, koska kesällä ei ole sirkusopetusta, on minulla huomattavasti enemmän vapaata aikaa kuin talvella. Tämän vapaa-ajan olen pyrkinyt käyttämään rentoutumiseen, kuntoiluun ja lukemiseen, asioihin joihin talvella jää liian vähän aikaa. Tietokoneen ääressä istumisen olen pyrkinyt jättämään minimiin.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Nyt kuitenkin alan tuntea jo kutsumusta toimistotöidenkin hoitamiseen, joten päätin aloittaa blogin päivittämisestä. Toukokuussa päättyi Turun taideakatemian järjestämä taikuuden täydennyskoulutus. Vaikka pääsin osallistumaan päättötyönä järjestettyyn Teatterin kummitus- esitykseen vain kahtena päivänä, sain silti todistuksen koulutuksesta.

 

Tämän johdosta eräät sukulaiset ja ystävät ovat kyselleet valmistujaisjuhlien perään. Itse olen koittanut jarrutella, kertoen että tämä oli vain täydennyskoulutus eikä ammattiin valmistava tutkinto. Tosin olen leikitellyt ajatuksella järjestää omat valmistujaisjuhlat lakkeineen, voileipäkakkuineen ja kuohuviineineen. Kiitoskuvat vieraille voisivat näyttää jotakuinkin tälläisilta:

 

747622.jpg747612.jpg

Tuo "puhki" palanut valkoinen paperi on se todistus jonka sain. (valokuvaaminen on yllättävän vaikeaa kovassa auringon valossa)

 

Kaikesta huolimatta olin kuitenkin niin korkeasti koulutettu taikuri kuin Suomessa ja ehkä koko maailmassa voi olla, sillä vastaavaa koulutusta ei taikureille ole ainakaan Suomessa järjestetty. Koulutus oli antoisaa, mutta valitettavan käytettävissä olevan ajan vuoksi valitettavan pintapuolinen, monet aiheet käytiin läpi pikakelauksella.

 

Jos siellä jotain oppi niin ainakin sen että on vielä paljon opittavaa.